February 19, 2011

ZOO med Daddy

Har været i Zoologisk have med min far i dag... Noget vi gør en gang imellem, et årskort er altså en god ting... Vi tager bilen derind, stiller den og bruger så et par timer på at kigge på dyrene og snakke omkring det hele...

Samtidig gik det også op for mig at det er noget jeg virkelig kommer til at savne! Selvfølgelig er der nok en zoologisk have eller 2 i staterne, men min far er der ikke.

Igen blev jeg mindet om hvor meget der kan ske på et år. i løbet af det næste år bliver det arktiske område lavet, og skal åbne i juli 2012 - og hvor er jeg i 2012???!!! I hvert fald ikke med min far i zoologisk have :( Det er rigtig trist at tænke på. Det er lige som noget vi har sammen, og vi glæder os begge til at den arktiske ring bliver færdig. Men jeg kommer jo ikke til at se det fra ny af...

Til sidst vil jeg fortælle hvad mit yndlingsdyr er. Flodheste! Jeg ELSKER bare flodheste, det var faktisk en af årsagerne til at vi tog et smut i zoo idag. Der er ikke bare kommet en - men hele to! Flodheste unger i januar, og dem skulle jeg bare ind og se, mens de stadig er flodheste agtige små. men her er de :)



KÆMPE KÆRLIGE FLODHESTE HILSNER :)

No comments:

Post a Comment